سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آنکه دانش می جوید، خداوند روزیش رابه عهده می گیرد . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
 
سه شنبه 93 مرداد 14 , ساعت 8:38 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیدحسین رضوانی بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مدیرکل دامپزشکی استان مازندران با بیان اینکه باید نگاه دیگری به دامپزشکی شود، افزود: ظرفیت‌های زیادی در استان داریم و باید حمایت شویم.وی با بیان اینکه جایگاه استان مازندران در تولید طیور در کشور بالا است و این جایگاه باید حفظ شود، افزود: امروز باید به سمتی برویم که تشکیلاتی قوی، کارخانجات مادر و دام‌های قوی داشته باشیم تا هم هزینه تولید را پایین بیاوریم و هم نظارت دقیق‌تری داشته باشیم.مدیرکل دامپزشکی مازندران گفت: با شناخت بازار هدف باید برنامه‌ای برای صادرات داشته باشیم، موانعی وجود دارد ولی زمینه برای کار، بسیار است.در این مراسم، مجید مختاری مدیرکل سابق دامپزشکی مازندران، گفت: 111 ماه در این سمت مشغول خدمت بودم و با کسب تجارب تازه در سنگر دیگری مشغول خدمت خواهم بود.وی از همکاران خود که سخت‌های کار در این سازمان تخصصی و پرفراز و نشیب را تحمل کردند و پابه‌پای او در میدان بودند، قدردانی کرد.مختاری از استانداران و مدیران کل جهاد کشاورزی مازندران، نمایندگان مجلس، شهرداران و شورای شهر ساری در دوران مسئولیتش، همچنین از روسای شهرستان‌ها و صاحبان صنایع که در این مدت با وی همکاری کردند، نیز قدردانی کرد.-

 


سه شنبه 93 مرداد 14 , ساعت 8:38 عصر

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر علیرضا مهرابی عصر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان ملایر با بیان اینکه سازمان فنی و حرفه‌ای امروز توانسته بخشی از نیاز بازار را مرتفع کند، افزود: آموزش‌های فنی و حرفه‌ای بر اساس نیاز جامعه ارائه می‌شود.وی با اشاره به اینکه بیشتر ورودی‌ها به دوره‌های آموزش فنی وحرفه‌ای بدون مهارت، نیمه ماهر و یا فارغ‌التحصیلان دانشگاهی هستند، بیان کرد: از همه کسانی که برای آموزش به فنی و حرفه‌ای مراجعه کنند، استقبال می‌کنیم.مدیر کل فنی و حرفه‌ای استان همدان دوره‌های آموزشی فنی وحرفه‌ای را سه ماهه عنوان کرد و گفت: بعد از اتمام دوره‌ها آزمون مهارت از آموزش‌دیدگان گرفته و به قبول‌شدگان مدرک مهارت رشته آموزشی اعطا می‌شود.وی در ادامه از آموزش یک میلیون و 300 هزار نفر ساعت در بخش دولتی و بیش از چهار میلیون نفر ساعت در بخش آزاد در دو هزار و 205 دوره آموزشی طی چهار ماهه امسال خبر داد.مهرابی همچنین از انجام 934 مورد بازرسی از آموزشگاه‌های فنی و حرفه‌ای استان همدان خبر داد و با بیان اینکه‌ بیش از 40 درصد از آموزش‌های کار و دانش استان زیر پوشش فنی و حرفه‌ای است، گفت: این آموزش‌ها از این سازمان  تاییدیه دریافت می کنند.مدیر کل فنی و حرفه ای استان همدان بر همکاری ادارات و نهادها در زمینه‌های مختلف تاکید کرد و گفت: در حوزه‌های آموزشی این اداره آماده همکاری با سایر نهادها و ادارات است.وی از پیگیری اضافه کردن دو رشته آموزشی در زمینه گردشگری و هتل‌داری به رشته‌های آموزش فنی و حرفه‌ای استان خبر داد و تصریح کرد: در این زمینه با توجه به ظرفیت‌ها ضرورت این رشته‌ها وجود دارد.وی در ادامه با اشاره به ورود کار آفرینان در بخش فنی و حرفه‌ای بیان کرد: در حال حاضر با پنج کارآفرین با هدف استفاده از هنر و تخصص این افراد در استان همدان همکاری داریم.رئیس اداره فنی و حرفه‌ای ملایر نیز اظهار داشت: ملایر دارای پنج مرکز ثابت فنی و حرفه‌ای شامل مرکز برادران شهید رجایی، مرکز خواهران زینب کبری(س)، مرکز جوش تخصصی، مرکز تخصصی چوب و مرکز جوار کارگاهی شوشاب است.سید اکبر حسینی به برگزاری 181 دوره آموزشی در 15 رشته در سال گذشته اشاره کرد و افزود: در مجموع 10 هزار و 510 نفر در سال گذشته در آزمون‌های فنی و حرفه‌ای شهرستان ملایر شرکت کرده‌اند.وی با بیان اینکه دو هزار و 546 نفر در بخش دولتی و 723 هزار نفر آموزش‌های لازم را در چهار حوزه خدمات، صنعت، کشاورزی و فرهنگ و هنر فرا گرفتند، خاطرنشان کرد: شهرستان ملایر بیشترین مراکز ثابت فنی و حرفه‌ای را در بین شهرستان‌های استان همدان دارد

 

 


سه شنبه 93 مرداد 14 , ساعت 4:54 صبح

دانلود آهنگ

 

دانلود آهنگ شهرام شکوهی

 

دانلود آهنگ باران عشق شهرام شکوهی

 

خبر روز :

به گزارش خبرگزاری فارس دومین جلسه مزایده باشگاه راه‌آهن امروز از ساعت 14 در محل هلدینگ راه‌آهن برگزار شد و در این جلسه صادق رئیسی‌کیا مدیرعامل باشگاه راه‌آهن حضور داشت.صادق رئیسی‌کیا ساعت 19 قصد داشت از در پشتی ساختمان و بدون آنکه با خبرنگاران روبه‌رو شود ساختمان را ترک کند اما خبرنگاران متوجه این مسئله شدند و به سمت او رفتند ولی رئیسی‌‌کیا باز هم حاضر به توقف خودروی خود نشد و به سرعت محل ساختمان را ترک کرد.به گزارش فارس، این در حالی است که سازمان لیگ ساعتی پیش اعلام کرد حمید استیلی حق مالکیت و هیچگونه دخالتی در امور این باشگاه را ندارد.-

 

 


سه شنبه 93 مرداد 14 , ساعت 4:54 صبح

 به گزارش خبرگزاری فارس، تمرینات تیم فوتبال پرسپولیس از ساعت 18 امروز در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال شد.در این تمرین بازیکنان پس از گرم کردن بدن‌های خود مرور کارهای تاکتیکی را در دستور کار خود قرار دادند.حمید علی‌عسگر و مهدی دغاغله اختصاصی به صورت جداگانه تمرینات دویدن را در دستور کار خود قرار دادند.علی دایی به دلیل حضور در مراسم ختم ناصر احمدپور و مدنی با 35 دقیقه تأخیر در تمرین امروز حضور پیدا کرد.محسن بنگر از تصمیم کمیته انضباطی مبنی بر جریمه‌اش ابراز بی‌اطلاعی کرد.در ابتدای تمرین پیروانی دقایقی با نوروزی اختصاصی گفت‌وگو کرد.دروازه‌بانان نیم‌ساعت زودتر از سایر بازیکنان در تمرینات امروز شرکت کردند و اختصاصی با غلام‌پور به تمرین پرداختند.پرسپولیسی‌ها همچنین در تمرین امروز پیگیر شرایط آب و هوایی خوزستان برای بازی روز پنج‌شنبه بودند.در تمرین امروز همه پیگیر آخرین وضعیت مهرداد پولادی نیز بودند.یک مدرسه فوتبال نیز امروز از نزدیک تمرین قرمزپوشان را زیر نظر داشت

 

 


سه شنبه 93 مرداد 14 , ساعت 3:25 صبح

‌تیم ملی فوتبال ایران در اولین گام از بازی‌های زیر 14 سال آسیا حریف خود را مغلوب کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه همدان، تیم ایران در اولین بازی خود به مصاف تیم تیمور شرقی رفت و در پایان با نتیجه چهار بر یک حریف نه چندان مطرح خود را شکست داد.

تک گل تیم تیمور شرقی را هم ناهاک از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. گل‌های ایران را ذبیح‌الله کوهکن، وحید نامداری، محمد ذوالفقاری و محسن گودرزی به ثمر رساندند.

داور این مسابقه از کشور چین بود که در نیمه دوم بازی یکی از بازیکنان تیمور شرقی را از زمین اخراج کرد.

دیگر بازی این گروه را عربستان و کره شمالی برگزار خواهند کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران در پایان این بازی گفت، از نتیجه بازی برابر تیمورشرقی رضایت دارد. حیدرشریفی در نشست خبری بعد از بازی برابر تیمورشرقی اظهار کرد: در مسابقات رسمی بازی نخست همواره بسیار سخت و دشوار است. هوای همدان بسیار گرم بود و بهتر است AFC در بازی‌های آینده در زمان برگزاری مسابقات تجدید نظر کند و ساعت مسابقات را تغییر دهد.

سرمربی تیم فوتبال نونهالان ایران گفت: از بازیکنانم تشکر می‌کنم که تاکتیک‌های مدنظر در تمرینات را به خوبی در زمین بازی اجرا کردند. تیمور از تیم‌هایی است که در آینده در فوتبال آسیا حرف‌های زیادی برای گفتن دارد و در بازی امروز بسیار بازی جوانمردانه و خوبی را انجام داد.

مربی تیم تیمور شرقی هم گفت: بازیکنانم در بازی برابر ایران فرصتی برای استراحت نداشتند و به علت خستگی نتوانستند نمایش خوبی داشته باشند. کیم چین هوان همچنین اظهار کرد: مسافت بسیار زیادی را برای رسیدن به ایران طی کردیم و نتواستیم به خوبی ریکاوری کنیم. با وجود خستگی بازیکنانم تلاش خود را انجام دادند ولی در نتیجه‌گیری ناموفق بودیم ولی به تیمم امیدوار هستم.


سه شنبه 93 مرداد 14 , ساعت 3:25 صبح

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان با اشاره با مصدومیت طولانی‌ مدت بختیار رحمانی‏، از خارج شدن نام وی از لیست این تیم پس از تایید کمیته پزشکی سازمان لیگ خبر داد.

 

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، اظهار کرد: رباط صلیبی بختیار رحمانی پاره شده است و پس از عمل جراحی‌اش احتمالا شش تا هشت ماه از میادین ورزشی دور خواهد بود. با توجه به این مدت زمان دوری بختیار از میادین، مدارک پزشکی او را به کمیته پزشکی سازمان لیگ ارایه می‌دهیم و پس از تایید مدارک از سوی این کمیته او از لیست تیم خارج می‌شود و می‌توانیم بازیکنی را جایگزین او کنیم.

وی گفت: بختیار برای پیگیری کارت معافی پایان خدمتش به کرمانشاه رفته بود که در آنجا با توجه به این‌ که بازیکن سرشناسی است، مردم شهرش از او می خواهند در دیداری محلی‌ بازی کند که در آن دیدار دچار مصدومیت شده و رباط صلیبی‌اش پاره می‌شود.

 

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود این مصدومیت مصلحتی و مرتبط با موضوع کارت پایان خدمت وی است، عنوان کرد: خیر، این مصدومیت هیچ ربطی به کارت پایان خدمت او ندارد و موضوع سربازی و معافیت بختیار دست ما نیست. طبق کارت معافیتی که حوزه نظام وظیفه به او داده، همه چیز درست بوده است و پاسپورت نیز گرفته و چند سالی است که از آن استفاده می‌کند اما امسال که تیم ما قهرمان شد، هجمه‌ای به تیم وارد شد که کارت معافیت برخی بازیکنان ما مشکل دارد و جام به تیم دیگری می‌رسد.

 

وی افزود: زمانی که قرارداد بازیکنانمان را تمدید کردیم، مدارکمان را به سازمان لیگ ارایه دادیم که آنها هم تایید کردند و کارت بازی هم به این بازیکنان داده‌اند. به هر حال بختیار در اردوهای ما نیز حضور داشت. ما 20، 30 درصد از مبلغ قرارداد بازیکنانمان را هم پرداخت کرده‌ایم و این که 24 ساعت قبل از اولین دیدارمان به ما اعلام می‌کنند چند بازیکن ما نمی‌توانند بازی کنند، برای ما جای سوال است.

 

ابن‌قاسم گفت: به هر حال کار بختیار که در یک بازی محلی شرکت کرده، حرفه‌ای نبوده است. سال گذشته چنین موضوعی برای یوسف وکیا پیش آمد و قبل از این که اردوهایمان را آغاز کنیم او در یک بازی محلاتی در اندیمشک شرکت کرد و این موضوع باعث شد که ما یک فصل نتوانیم از او استفاده کنیم.

 

وی در خصوص کارت پایان خدمت شهاب کرمی و آرش افشین هم گفت: قرار بود جلسه‌ای در این زمینه برگزار شود ولی هنوز سازمان لیگ چیزی به ما اعلام نکرده است.

 

مدیر تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره این‌که چه شد که مشکل ساسان انصاری چند ساعت پیش از اولین بازی فولاد حل شد، عنوان کرد: خودمان هم نمی‌دانیم. 24 ساعت قبل از بازی گفتند که نمی‌تواند بازی کند ولی بعد به ما اعلام کردند که او می‌تواند در دیدار با تراکتور شرکت کند.

 

وی در خصوص اعلام مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال استان مبنی بر برگزاری دیدار فولاد و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر اهواز خاطرنشان‌ کرد: هنوز نمی‌دانم ولی به هر حال این بازی یا در ورزشگاه غدیر یا تختی برگزار خواهد شد و این‌که قرار است در آبادان برگزار شود، شایعه است.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ